1. Najważniejsze daneBudynek został wybudowany od podstaw w 2013 r i znajduje się na ul. Henryka Sucharskiego w Krakowie.
Powierzchnia całkowita obiektu -
567,24 m2, całkowita powierzchnia działek
16,38 a- Parter - 240,51 m2 - hol, 3 pomieszczenia biurowe, WC, 2 wysokie magazyny z bramą rolowaną ocieplaną oraz kotłownia
- I piętro - 80,65 m2 - hol, 3 pomieszczenia biurowe (w tym pokój prezesa i duża sala konferencyjna), WC
- II piętro - 246,08 m2 - hol, 3 pomieszczenia biurowe, serwerownia, duża kuchnia z jadalnią, duża łazienka z prysznicem
Magazyny wyposażone są w windę towarową przystosowaną do transportu Europalet
Dach budynku pokryty jest papą.
Cały teren jest ogrodzony, wyłożony kostką brukową. Na działce są nasadzenia ozdobne, krzewy, teren jest oświetlony.
Brama wjazdowa na pilota przystosowana do pojazdów TIR, zamontowany nowy siłownik.
2. Informacje o budynkuBudynek został oddany do użytku w 2013 r jako budynek jednorodzinny mieszkalny z częścią usługową, obecnie użytkowany w całości jako obiekt biurowy z przestrzenią magazynową.
Stan budynku - bardzo dobry, gotowy do zagospodarowania.
Podłogi wykonane są z gresu szkliwionego, paneli, płytek ceramicznych, wykładzin. W magazynach posadzki przemysłowe. Podłoga magazynu na piętrze wzmocniona, dostosowana do poruszania się wózka widłowego
Stolarka okienna - aluminiowa, wewnątrz znajduje się bardzo dużo przeszkleń, cała przestrzeń jest bardzo dobrze doświetlona światłem naturalnym.
3. Instalacje w budynkuBudynek wyposażony jest we wszystkie niezbędne instalacje (ogrzewania gazowego z zasobnikiem), wodno - kanalizacyjną, elektryczną
Ponadto budynek wyposażony w instalacje p-poż, internetową, alarmową, internetową, wentylacyjną, teletechniczną, oraz monitoring.
4. Wjazd i parkowanieWjazd do obiektu odbywa się przez bramę przesuwną na pilota.
Wjazd bezpośrednio z drogi asfaltowej, dostęp również przez zamykaną furtkę
Na miejscu znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe - 9 miejsc
5. Stan prawnyNieruchomość posiada uregulowany stan prawny.
Budynek po wszystkich odbiorach - wydane prawomocne pozwolenie na użytkowanie.
Księgi Wieczyste - bez żadnych obciążeń i wzmianek (czyste działy III i IV)
6. Dla kogo przeznaczony jest ten obiektObiekt przeznaczony jest dla inwestora, który szuka reprezentacyjnej siedziby dla swojej firmy. Dzięki wysokiemu standardowi wykończenia, przemyślanemu układzie pomieszczeń spełni wymagania nawet najbardziej wymagającej osoby.
Niewątpliwą zaletą są 3 przestronne magazyny na miejscu co pozwala na lepszą kontrolę przepływu towaru oraz oszczędność czasu.
7. DostępnośćNieruchomość dostępna od zaraz.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego podczas którego udzielę więcej informacji.
8. Koszty
Koszt to 4.000.000 zł netto + 23% VAT = 4.920.000 zł brutto
Sprzedaż przez firmę.
Pokaż więcejmniej